Friday, July 18, 2008

Akhirnye...

Aku xmampu selamatkan hubungan kami...
Aku xtau nak buat ape..
Aku ingat ape yang aku buat selama ni cukup..
Aku ingt aku da wat yg terbaik tapi tidak...
Aku xtau wat went wrong..
Aku da wat yg terbaik tapi still xcukup bagi dia..
I m not perfect,i m just a human been..
Aku redha ngan ape yg berlaku..
Walaupun perit tuk aku terima..
Aku terpaksa melepaskan dia,demi kbahagiaan dia..
Aku xnak rampas kebahagiaan dia..
Dia bukan milik aku..Aku kne trima yang dia bukan milikku..
Cintaku hanya fantasi di kala tidur..
Hilang bila terjaga..Cinta,sesuatu yang sentiasa mjadi xpasti bagi aku..
Cinta??paham aku dengan maksudnya??
Aku sendiri xtahu..

Aku masih mencari erti cinta sejati...
Aku akan meneruskn hidup ini dengan memastikn diri tuk menerima hakikat yang dia bukan milikku lagi..
Dia sentiasa akan ku cintai..
Selamanya..
Thank 4 the sweet memory ;)

No comments: