Tuesday, April 29, 2008

School Reunion

bebudak klas aku zaman sekolah dulu...cam xcaya jer da 4 tahun tinggal sekolah..memori beb..indah sgt...best bangat...actualy pic ni masa piknik kt teluk batik...n sambut bezday tim skali(minah berspek)..minah ni masa zaman skolah mmg ske cari gaduh ngn aku..da macam kucing n tikus jer(buruk klu gne anjing kucing)..asyik nak gaduh jer...tapi xtau la cmne skang ni leh rapat lak...bestfrenz gitu...huhuhu..cyunk ko tim..hahahha..yg pakai topi tu lak nama dia mosha...duk sebelah aku masa zaman skolah..kiteorg ni duk blakang skali..so slalu la wat keje giler..huhuhu..yang aku xleh blah waktu cikgu mengajar kiteorg leh main2 kt blkg...time si mosha ni serius nk study aku kaco...huhuh..nakal jer aku zaman skolah dulu..sian kt dia...n yang sebelah aku tuh xyah citer la..best friend forever,best buddy...sampai mati lor..ghan the modelicious..huhuhuh..aku sayang sgt kt korg..(tim,mosha,ayuni,zali,ghan,san n the rest of the clasmate)..hope kite success sesama..chayok2

1 comment:

Anonymous said...

hUhu..terharuyer..best fwenz 4ever k~~~~~